Ditte

Alla inlägg under september 2007

Av Caroline - 30 september 2007 20:43

nu var det länge sen jag skrev jag vet... dumma mig...


kom på att jag hade denna blogg kvar när jag såg att aleandra länkade till sin nyss....


Emilia har kommit till världen med stora steg och växer så det knakar.

hon kom den 15 juni 2007 och var 51 cm och vägde 3600gram.

hon kom ut med akut kjejsar snitt efter 36 timmar.


I dag är hon 3½ månad och tiden går så fort. och det är såååå himla kul att se när hon utvecklas för varje dag som går.


jag ska lägga upp en bild på henne nu, den togs för bara någon vecka sen.

Får skriva mera en annan gång.

vi kom precis hem från åland och jag är rätt slut har fått sova jätte dåligt hela helgen för vi hade sånna grannar breve oss på hotellet, första natten var det hundar som ylade och skällde, och andra natten så var det en gubbe som skällde ut sin kärring i rumme breve och man hörde varända ord han sa..

carina ( svärmor ) skällde ut honom innan vi åkta till fotbollslägret för att hämta upp oskar ( niclas lillebror ).

Sen till båten, där fick jag hålla koll på 16 ungar och hade ansvaret att alla kom ombord och så tills tränarna kom.


Vi bokade poolen och bastun på hotellet som vi bodde på, på lördan så badade vi... har sånna roliga kort på emilia som badade oxå =)

ska lämna in dom på framkallning sen ska jag föra över dom till datorn :P


ja nej men nu hörrni ska jag gå och gosa med gubben min lite =)

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards