Ditte

Alla inlägg under februari 2008

Av Caroline - 10 februari 2008 22:45

TJooooooooo allihooopa!!

I helgen var jag på min första tjej middag, fett kul! Tack brudar för att ni förgyllde min kväll!!
vi åt tacos och sjöng singstar, gryyyyymt roligt!
Niclas va hemma med emilia, hon e sjuk så han hade lite jobbigt men det gick så bra ändå.
Sen så i dag har jag varit bakis och tyckt synd om mig själv och niclas har städat, tvättat och underhållt emilia medans jag fick vila lite.

vi var på middag hos carina nu i eftermiddags och åt, när vi efter maten upptäckte att emilia fortf är sjuk inte bara spyr utan har diraré inge kul alls.

Har 3 vac. och 8 månaders kollen på henne på tisdag, hoppas verkligen hon e frisk tills dess *håller tummarna*

Åter tillbaka till tjej middan..
Jag tyckte att ddet var så sjukt kul så jag har bestämmt mig för att ha tjej middag här hemma, typ var 3e månad, så man inte tröttnar men man hinner oxå längta och alltid ha något att prata om =)
Så vill ni komma så hör av er :P

men det e inte fören efter sommarn som jag drar i gång med det, eftersom vi inte har pengar till nöjjen just nu..
vi åker till Mallis med Carina och Oskar den 30 maj - 6 juni. ( sparar pengar till det )
sen så måste vi renovera klart emilias rum och fixa lite med lägenheten...
Men efter allt detta så vore det sjukt kul att dra igång, och eftersom jag bor så pass stort oxå så äre perfa med att vara här =)

Och så tänkte jag precis som vi har gjort i helgen att alla lägger en slant var till både dricka och mat.
vi var 13 pers och la en 100 var allihopa, och det räckte och alla var jätte nöjda.

Men jag kommer antingen skriva här senare om tider och sånt når det närmar sig eller så skickar jag mess/mail/brev om inbjudan =)

men nu är jag trött och ska passa på att sova, emilia lär ju vakna inatt eftersim hon e dålig..

Pussis och kramis och Tack för en trevlig helg tjejor!!!!

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards