Ditte

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

trött på spökeriet!!

Av Caroline - 18 maj 2010 21:35

Jag vet att detta låter säkert jätte dumt för er som inte tror på detta men många av dom som inte har trott på detta som har varit här hemma hos oss tror på att det finns nått annat efter att ha spenderat en natt eller fler hos oss.


Nu är jag så trött på att det spökar här hemma.

 

Vi vaknar mitt i nätterna av att någon går i lägenheten och att någon öppnar och stänger Emilias byrålådor, vi känner oss i aktagna, någon trippar med naglarna mot sängkanten och Emilia vägrar att varken sova eller leka i sitt rum.

Sen ramlar det ner tavlor hela tiden, hänget på väggen är helt, vajern bakom tavlan är hel och även ramen.. förklara det den som kan?!?!

Alla hundar som kommer hit kommer och skäller i samma del av lägenheten jämt!


Mamma sover aldrig här mer, vi berättade inte ens för henne vad vi hade kännt av innan hon satt barnvakt och hon kännde att det var någon som sotd och tittade på henne hela natten så hon kunde inte få ro.


Pappa sov över en natt och åkte hem kl 4 på morgonen för att han inte orkade med trippningarna mot sängkanten av naglar och heller inte fotstegen brevid sin säng.


Min syster kunde vakna mitt i natten och vara skit arg för att hon inte fick sova för hon trodde det var jag som var uppe och jävlades med henne.


andra Vänner har försökt natta sina barn och dom total vägrar, en del får till och med tavlor på sig...


Snälla Vi orkar inte mer, jag tror det är bland annat det som gör oss så mottagliga för sjukdommar just nu för att vi aldrig får sova en hel natt.

Jag har dessutom senaste tiden vaknat mellan 3-5 klar vaken oavsett när jag gick och la mig och vaknar minst 3-4 ggr innan jag går upp.. Vi orkar inte med detta mer!!!


Vart kan man få vettig hjälp??????

 
 
Emma

Emma

7 december 2010 08:31

Låter ju skit häftigt de där Carro! jag tror stenhårt på sånt där.. Men jag vet också att får man inte vara ifred när man ber om e så blir de väldigt påfrestande tiull slut. hoppas ni får bukt på spökerierna och jag är övertygad om att de finns hjälp att få...Lycka till!
Kram

http://miladymi.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 25 januari 2011 19:46

Den här dagen har varit lång. Jag gick med Emilia till dagis och sen skulle jag till simhallen men kunde inte koppla autogirot utan niclas påskrift eftersom vi har gemensamt konto :S Så jag fick vänta till Niclas kom hem från tandläkaren efter jo...

Av Caroline - 23 januari 2011 21:28

Nu har jag varit hemma 2 vekckor från jobbet och jag har 1 vecka kvar hemma.. Har varit hemma med rygg skott och muskelinflamation.   Hade ryggskott först som jag ignorerade och då utvecklade jag en muskelinflammation i ryggen och ut i vänster ...

Av Caroline - 8 januari 2011 22:01

Vem har jag bllivit???   Jag blir rädd för mig själv för jag känner inte längre igen mig själv.. Vad har hant?? Varför lät jag denna förändring hända? Varför sa ingen till mig när det hände??   Vad har hänt.. varför har jag blive så här...

Av Caroline - 5 januari 2011 19:25

  OM MIGNamn: Caroline födelsedag: 3 AugustiHemstad:  född i Sundsvall men bor i Sundbyberg Ögonfärg: rådjurs bruna :PHårfärg: just nu blond Höger- eller vänsterhänt: HögerStjärntecken: lejon Är dina föräldrar skilda: Ja Skor idag: sn...

Av Caroline - 9 december 2010 18:59

Nej men tjena hallå!   I dag har varit en sån konstig dag för mig har haft så sjukt mycket olika blandade känslor hela dagen, har gått som en jävla berg å dalbana! Men nu är kvällen snart slut hoppas jag.   Imorn blir det personalfest, den ...

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards