Ditte

Alla inlägg under oktober 2008

Av Caroline - 26 oktober 2008 16:24

=)

Av Caroline - 22 oktober 2008 20:04

Jag har haft bårde måndag och onsdag med min dotter!

jag Älskar henne så himla mycket, kärleken till sitt barn går verkligen inte att beskriva!

i måndags så hade vi fullt upp hela dagen =)

och idag har vi åkt en massa bil =)

hämtade 2 kattar åt andy, sen medans jag står parkerad utanför han tror ni inte att nån dum j*vla idiot kör in i min bil så den e hel skrapad!!!!!! *arg*

så imorn ska niclas till skade besiktningen, illa vad arg man blir!!!!!!!!


imorn och på freda jobbar jag 7-16 så stackars emilia kommer få låååånga 2 dagar på dagis, stackarn!

Men hon har ju fått vara hemma mid mig nu ett tag, så mysigt!

Sen på lörda e det sex party hos linda, fett med nice!!

ska inte dricka för jag vågar inte köra hem bakis, niclas ska ha bilen senast kl 12 på söndan för han ska köra gokart med jimmy och martin, kul att dom fick tummen ur arslet och tog tag i det...!


Ne nu ska jag och Niclas äta ostkaka och må =)


juste, beda och frank har vare här i 2 dar, bjöd på AAAAAAAASSSS goooood mat i går!

tack!


Puss och god natt-!

bvc

Av Caroline - 20 oktober 2008 12:49

Hon vägde 10600 gram

och var 75,5 cm lång =)

Av Caroline - 20 oktober 2008 08:55

ja det går skit bra på jobbet, jag har verkligen kul på mitt nya jobb!


I dag så är jag ledig och tog ledigt för emilia från dagis, jag har saknat henne så mycket eftersomjag har jobbat så mycket nu så jag tog en mamma och emilia dag i dag =)

vi ska på utvecklingssamtal på dagis i dag med emilia, får vi se vad som har hänt där =)

*spännande*


vi ska till BVC i dag och kolla hur lång hon e och vad hon väger. Men jag e mest nyfiken på hur lång hon är för på vågen här hemma står det 10,8 kg så det lär ju inte va mycket som skiljer på det.


kan uppdatera senare vad det vart för resultat =)


Nu ska vi gå =)

Av Caroline - 13 oktober 2008 10:50

Han är 20 år gammal..

hans låt som han har släppt med musik video, som jag skrev i tidigare inlägg är det bästa jag hört på väldigt länge, den rörde mig frsta gången jag hörde den.

Den får en att tänka till två ggr innan man säger en sak, den lär en att uppskatta det man har mycket mer än vad man egentligen gör.

Lev livet, du lever bara en gång.

Ta vara på det du har, du får det inte igen!


Ville bara säga det.


Peace out!!

Av Caroline - 13 oktober 2008 10:49

Stay With Me Don't Fall Asleep To Soon The Angels Can Wait For A Moment
(They Can Wait For A Moment)

Stay With Me Don't Fall Asleep Too Soon The Angels Can Wait For A Moment

Listen, Listen To The Words

Don't Cry For Me When I'm Gone No Point Of Wasted Tears Our Time Will Come One Day And I'm Just Confronting My Fears Though Its Not Really A Fear Its More Like A Destiny Some Times I Sit And Wonder Is This Life Really For Me, Coz Ive Seen,Seen, Heard, Felt, I'm Done. I Hope Ur Proud Of Where Ive Come, You've Seen Me Grown An Helped Me Thou, An There Is No Repaying You, Im Here An I Feel Like Im Delaying You, Betraying You, An When I'm Gone I Hope There's Sum1 Saving You

Stay With (Im Gonna Stay, Listen) Me Dont Fall Asleep Too Soon (Im Gonna Try Not To) The Angels Can Wait For A Moment (They Can Wait Man, I Swear)
Stay With Me Dont Fall Asleep Too Soon The Angels (Im Gonna Hold On) Can Wait For A Moment

I Wanna Seee Your Face Every Time I Come Home Coz I Cant Leave U Like This In This Cold World Alone, But, In This Live Were Livin Hu Knows When Ill Be Gone, I Dont Wanna Leave You Wiv Wot Ifs, Now Im In For Long (To The World) Theres To Much To Proove, An Sometimes I Wonder Wot I Really Have To Lose, An Then I Really See Its Not All About Me, I Wanna Show You From This Harsh Mad Reality, Its Real.

(Like, Lifes Risky Sometimes, But Really, U Gotta Take Your Chances)
Stay With Me Dont Fall Asleep Too Soon The Angels Can Wait For A Moment( Its Crazy Look)
Stay With Me Dont Fall Asleep Too Soon The Angels Can Wait For A Moment
(Listen 2 The Words)

To The World,
Lifes A Game An We Need 2 Play It Correct, Do The Right Moves An Dont Get Caught Up In Ldza Mess, Be Calm Dont Be Stressed, Be Sure To Pass Ya Test, Stand Ur Ground An Dont Let Others Put You To The Test (Repeat)


Stay With Me Dont Fall Asleep Too Soon The Angels Can Wait For A Moment

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards