Ditte

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

snodde denna av virre

Av Caroline - 5 januari 2011 19:25


OM MIG
Namn: Caroline

födelsedag: 3 Augusti
Hemstad:  född i Sundsvall men bor i Sundbyberg

Ögonfärg: rådjurs bruna :P
Hårfärg: just nu blond

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: lejon

Är dina föräldrar skilda: Ja 
Skor idag: sneakers

Mål för året: skaffa en karriär och få det bra för Emilia när hon blir stor

Det första du gör när du vaknar: Kissar och tar morgon ciggen





ANTAL
Som du kysst: Har inte en aning
Syskon: 3 halv syskon

Piercnings: Inga (men haft för många)
Tatueringar: Nej inte än




FRAMTIDEN
Namn på barn: Emilia är ju redan taget.. så det får väl bli.. Sven haha

Vill bli när du blir gammal: Rik pensionär
Drömjobbet: något som jag kan styra och ställa med 



FAVORIT
Mat: Köttfärssås
Djur: Hund
Glass: Mars
Låt: fanta & rosé

Nummer: 6
Tuggummi: Extra
Årstid: sommar
Tandkräms-smak: Pepper mint
Radiostation: The voice 




HAR DU




Någonsin varit kär: Ja

Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Haha jaa
Föreställt dig ditt ragg naken: yes

Sovit utomhus: Tältat och under en stjärnhimel
Gråtit i skolan: ja
Spytt i skolan: ja
Velat bli modell: ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Oh yeah
Sett en död människa: Ja
Använt droger: ALDRIG

Ätit sushi: ja, inte riktigt min grej

Retats: Ja




THIS OR THAT




Cider/Öl: Cider

Pepsi/Cola: Cola
Donken/Burger King: Donken såklart
Kärlek/sex: Kärlek först sen sex
Choklad/Vanilj: Vanilj

Jordgubb/blåbär: Jordgubb
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/Trummor: Trummor

Adidas/nike: nike
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt
Kakor/paj: paj

Mtv/vh1: MTV
Blind/döv: Döv





KAN DU




Gå ner i splitt: nejnej
Skriva med höger och vänster: nej
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: Nej




VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN




Du nuddade: Emilia

Du pratade med: Mamma
Du msn: André

Du kramade: Niclas
Du skällde på: Syster




SENAST DU




Skrattade: I går
Grät: ett par dagar sen

Såg en film: igår ( en gammal goding som Titanic )
Tugga tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Idag haha

Sjöng en sång: nyss =) 






























 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 25 januari 2011 19:46

Den här dagen har varit lång. Jag gick med Emilia till dagis och sen skulle jag till simhallen men kunde inte koppla autogirot utan niclas påskrift eftersom vi har gemensamt konto :S Så jag fick vänta till Niclas kom hem från tandläkaren efter jo...

Av Caroline - 23 januari 2011 21:28

Nu har jag varit hemma 2 vekckor från jobbet och jag har 1 vecka kvar hemma.. Har varit hemma med rygg skott och muskelinflamation.   Hade ryggskott först som jag ignorerade och då utvecklade jag en muskelinflammation i ryggen och ut i vänster ...

Av Caroline - 8 januari 2011 22:01

Vem har jag bllivit???   Jag blir rädd för mig själv för jag känner inte längre igen mig själv.. Vad har hant?? Varför lät jag denna förändring hända? Varför sa ingen till mig när det hände??   Vad har hänt.. varför har jag blive så här...

Av Caroline - 9 december 2010 18:59

Nej men tjena hallå!   I dag har varit en sån konstig dag för mig har haft så sjukt mycket olika blandade känslor hela dagen, har gått som en jävla berg å dalbana! Men nu är kvällen snart slut hoppas jag.   Imorn blir det personalfest, den ...

Av Caroline - 6 december 2010 14:08

Jag hatar att va sjuk.. feber, förkyld, hostar, ont i kroppen och knoppen och halsen gör fruktansvärt ont.   En rolig sak sen jag skrev sist, jag har börjat ett nytt jobb. Jag är chark/ost ansvarig OCH ställföreträdande för färskvaru chefen på ...

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards