Ditte

Alla inlägg under juni 2009

Av Caroline - 19 juni 2009 18:01

vad vil du se?? brösten?? eller hur det ser ut i lägenheten nu??



midsommar,.... blixten slog ner hos oss.. skojja inte att det gjorde ont i öronen..

men nu som man säger "efter regn kommer sol".. sant så sant! nu skiner solen och den är stark!

vi sitter och ska äta jordgubbar nu =)


seya leater!!


Tack brudar för en underbar onsdag:P I love ya!!

synd att det inte blev några kort..

Av Caroline - 15 juni 2009 21:46

Idag har emilia haft lite kalas =)

Martin, Romana, Carina, Oskar, paul och pappa kom förbi på smörgåstårta i dag =)


Men dagen började med ett besök till vårdcentralen för att kolla emilias ögon, hon har ögoninflamation.

Fick salva så snart så ska det bli bättre.. men kul att ha det på sin 2 års dag...

Ja nej men vad skulle jag säga... jag menar skriva...


Jag e hemma hela veckan, barn kalas på söndag *jippie*

Alex ska komma och hjälpa mig på söndag och fixa iordninga allt..

Vi blir totalt;

Martin,

Jag, Emilia, Niclas,

Agge, Max, Ewelin, Jocke, Lucas,

Alexandra,

Rebecca, Alex, Sebastian, Elliot,

Madde, ( Danne ), Lucas,

Lasse, Irma, Nathalie, David,

Kalle och Nettan.


22 kankse 23 blir vi =)


Nu är iallafall hallen och mellan gången klar =) nu är det bara tapeterna i köket som ska upp =)


juste!!! jag har nu 6555kr kvar att spara till den 25e augusti =)

Av Caroline - 10 juni 2009 16:10

mamam har varit på besök =) *myyyys*

sen har jag bara jobbat på som vanligt..

Emilia blir snart 2 år, tiden går så himla fort. vi ska ha kalas på måndag för henne med pappa, carina och niclas morfar.

Sen söndag den 21 juni så ska vi ha barnkalas här hemma, med fiskedamm, tårta och hamburgare =)

blir massa mys! många som kommer =) många som inte har svarat än om dom kommer eller inte.. imorn är det sista osa dagen för att svara.


Nej men jag ville bara uppater lite .. emilia är sjuk och niclas är hemma och vabbar med henne.

han har precis kommit hem, han har varit på färg affärn och köpt målarfärg, ska måla om i köket och i hallen.

gammla badrummet har numera inget badkar, vi tog ut det i går för vi ska sätta in en tvättmaskin där =)

=) ÄNTLIGEN =)


Nej men vad ska jag mer skriva..

jo har nu bara 7000 kvar att spara till mina tuttar =) längtar så otroligt efter att få dom gjorda nu!!


nej men vi hörs!!

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards