Ditte

Alla inlägg under december 2007

Av Caroline - 12 december 2007 10:41

Jag har varit dålig på att skriva blogg nu på ett tag,

i veckan så har jag varit i Kristianstad hos Beda, Frank, Rebecca, Matte och Tobbe.

Det var jätte trevligt att vara där, jag och Matte var på biljardkompaniet med hans kompis Johan och hans tjej Rebecca.

Jag vann över matte, skit kul :P


Sen på lördan var jag och rebecca på bio och såg "guld compassen", den var skit bra!

Sen när vi kom hem så såg vi på skräckfilm till 3 på natten ( 28 veckor senare ). Det var jätte kul.

Jag var där från onsdag till söndag, så jag fick ju sova ut, sköööönt!


I dag så har vi 6 månaders koll och jag e lite nervös att hon inte ska klara det bara för att hon kanske e för blyg när läkarns ska vara med.

Men både jag och vc tanten vet ju att hon kan det ( vi har redan kollat )

Emilia sover nu, och vi ska va där 11.20 bra för då e hon utvilad :P


Sen ska jag med Nathalie och Nicole till Ekerö och gå på ung mamma grej =)


I helgen så fyller oskar ( niclas lillebror ) 9 år, då ska vi bowla :P

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards