Ditte

Alla inlägg under oktober 2009

Av Caroline - 23 oktober 2009 19:05

Äntligen är det fredag och jag e ledig i helgen =)


Imorn bär det av till stränkan, ska leka med alex, linda, madde och Emma =)

Utgång blir det oxå =)


Ikväll kommer romana och Martin hit för att dricka lite och bara umgås =)


Ja nej men det var väl bara det jag ville uppdatera med =)  jag hör av mig om detaljer inför imorn ;P pusss

Av Caroline - 22 oktober 2009 18:55

På lördag som jag har sett fram emot nu så himla länge..

för det första så är det inte det temat om jag ville/längtade till..

för det andra så ska inte alla med ut längre..

för det tredje de som jag ska ut med vill på ett annat ställe...


Jag känner inte särskilt mycket till sug längre..

Men dock vill jag gå ut, men inte till BK.. sist jag var där så tyckte jag att det sög, det var för litet ställe med för mycket folk.. det dödade stämmningen totalt...

Men men... ja vad ska man säga.... det är bara ta det för vad det är..


Ut ska jag, sällskapet är ju iallafall dom jag vill gå med.. men stället e fel..


Har jobbat i dag.. rök ihop med en kollega... synd.. men sånt händer..


Emilia springer runt här hemma och är super trött, man ser på hennes ögon atthon skulle kunna somna närsom.. men ni vet hur barn är.. istället för att ta det lugnt så sätter dom fart istället, och när ingenting går som dom vill så grinar dom.. haha


Nej men jag ska umgås lite här hemma.. längtar till emilia ska sova, så jag kan sätta mig i duschen och bara njuta av varmvattnet som strömmar över en.. känner mig lite stel i kroppen i dag...


Puss

Av Caroline - 21 oktober 2009 21:26

jessica simpsson haha ja den har jag hört förut.. men jag vet inte om jag tycker om det hehe


Mina jeans.. ja tack jag älskar dom oxå, men dom e mer trasiga i dag =(  tänkte följa höstens mode med att lappa dom :P

Jag klarar inte av att slänga dom haha

varför köper man bara ett par av jeans man gillar??? fan nöt ut ett par sen när dom inte går att använda längre så börja använda de andra paret =)

Ska fan börja med det, köpa 2 par av samma modell =)


I dag så slutade jag kl 15, sååå skönt, hämtade ut emilias overol *äntligen* och postade de felaktiga sj biljetterna tillbaka till sj.

Sen så hämtarde jag lilla snuttan på dagis, och vi gick till parken och lekte =)

Sen kom niclas då gick vi hem och lagade mat och efter maten så deckade niclas i soffan och inte långt därefter lilla snuttan haha.


Så jag har sutte själv uppe sen kl sju haha

Men  Niclas har semester imorn och på fredag så jag behöver inte gå upp super tidigt imorn för att göra henne i ordning :P

Sov morgon, SKÖNT!!


Niclas har fått nytt jobb nu =) så jäkla nice! skönt att kunna slappna av nu så han sa upp sig i dag på sitt bygge.

Börjar i November på det nya =)


Jag har börjat tänka mer och mer nu på julklappar.. vad ska man köpa, till vem, vart ska man vara osv.

Man kan inte undgå tankarna när vi på jobbet redan har börjat julpynta haha

Ja jag vet det är inte ens snö ute.. men vi vill vara först ut med det, märkte förra året att vi tappade massa kunder pga Åhlens var före oss..

Men i år är vi först =) så kom till oss och julhandla =)


På lördag blir det strngnäs, dock inte så fullt roligt som jag hade hoppats på men sällskapet består ju, dom är alltid lika roliga att va med =) så man får göra det bästa av siuationen =)

Söndag då blir det hem till Agge med familj, fira Ewelin och Max i efterskott =)


Sen e det måndag i gen och det är jobb hehehe


Byyyyyeeee


Slänger upp bilder sen

Av Caroline - 20 oktober 2009 22:21

Som sagt då var den här dagen slut.


Nått roligt som har hänt idag är iallafall nu på kvällen, haha

Jag och Niclas skulle mysa lite =)

Precis när vi ska sätta igång så öppnas dörren och där kommer Emilia. HAHAHAHAHA


"Nej pappa, inte min mamma!!"

"Men mamma och pappa kramas bara lite" säger Niclas

"Nej, inte krama min mamma!"


Så vi lyfter upp henne i sängen för hon ska somna om för att kanske kunna fortsätta efter att hon har somnat och vi har flyttat tillbaka henne till sin säng,. hhaha

"Mamma, sova där!" säger hon och pekar på kudden breve henne

sen ligger hon där, mitt i mellan oss och ja jag gick upp, för jag var inte trött..


Så nu sitter jag här, dom andra sover där inne hehehe


Nej men jag ska väl krypa ner i sängen jag med, ska upp 6 imorn.


God natt Sverige!

Av Caroline - 20 oktober 2009 08:22

I dag är både jag och snuttan lediga =)

Så skönt nu när man har haft fullt upp HELA tiden, att få tid att umgås med henne oxå =)

jag vet inte riktigt vad vi ska göra i dag, det e så surt väder.. så man är ju inte direkt taggat av att gå ut, men ut ska vi.. men vart??

Kankse går ner och kollar lite kläder sen ;P

Jag behöver ju nått roligt till helgens bravader oxå :P


Nej men jag kan uppdatera senare vad vi valde att göra i dag.. hadeee =)

Av Caroline - 19 oktober 2009 22:45

Har varit med Emilia på BVC, hon vägde 12 420 och var 83,2 cm KORT!! haha

Min LILLA tjej =)


Sen jobbade jag mellan kl 12-19, stor städning på jobbet.. som vanligt på måndagar haha

Sen bar det av till Kista på en grej.. vart as trött så jag orkade inte vara med på andra grejen, så jag tog tuben hem och kollade på raost på berns, det var markoolio...


God natt

Av Caroline - 18 oktober 2009 11:17

På lördag blir det fest för hela slanten =)

Fy fan vad kul det kommer att bli, jag hoppas att veckan kommer gå fort så man slipper längta så mycket =)

Måste hinna till bolaget och fixa kläder och sen försöka fixa så pappa kan låna nåns bil så han kan hämta oss på natten =)


I dag jobbar jag stängning, niclas har jobbat sen kl 9 imorse, jag fick sovmorgon =)

När han kommer hem så ska jag iväg till mitt jobb..

Jag tycker det är rätt ro givande att jobba stängning på en söndag, jag får förbereda mycket åt mig själv eftersom jag jobbar måndan osså =)


Snart bär det även av upp till Madde, hon fyller 20 år.

Sen så blir det GBG =) Fisk utbildning, så jävla kul =)


Nej men nu ska jag göra lite lunch för mig och Emilia, sen så ska vi vila lite =) eller hon iallafall =)


Vi hörs och syns =) pusss

Av Caroline - 17 oktober 2009 21:30

Ja som sagt idag så jobbade jag över igen, 2 timmar... så det är 6 timmar övertid den här veckan.. haha

Men det försvinner 2 timmar sen på måndag när jag ska börja 12 istället för jag ska ju med emilia då till BVC, ska mäta och väga henne =)


Juste! apropå vikt, äntligen efter alla år som jag har kämpat med att gå upp i vikt så börjar det ge resultat =)

ÄNTLIGEN!!!

Jag vägde mig nyss, väger 50,2 kg nu. Så skönt att äntligen komma över 50 sträcket.

Det har varit så kämpigt för mig att komma hit, men nu är jag här. men jag vill upp till 55 kg. visserligen inte i fett då, men det e det ju inte nu heller. jag jobbar hela tiden och bygger därför muskler =)

Sen så får jag snart börja träna på allvar =) Så det ska bli en beach 2010 för mig =)

Jag längtar redan =)


Jag längtar till Lördag när jag ska ut med my girls =) fyyyy fan vad jag e taggad och längtar!

Men hörrni, nu ska jag lyssna på musik och dricka mitt vin =)


Pusssssss

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards