Ditte

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

feber...

Av Caroline - 9 maj 2010 16:56

Emilia har fortf. feber, jag måste ringa och säga till på jobbet att jag inte kan jobba på tisdag eller om det går att byta till kvälls pass :(

38,7 visar tempen fortf.

Stackars lilla tjej jag tycker hon fan åker på allt asså! e det inte feber så e det hosta ååååh.. dessa jävla dagis baciller asså!

Jaja nej men det är bara att gilla läget även om man inte gör det och se framåt!

 

Ska ta hand om min lilla prinsessa nu som i dag fick en sparkcykel, hon gillade den men e inte så pigg på att använda den men man får INTE röra den, den ska stå inom hennes synhåll haha gull unge!

 

kan inte hon använda den så får ingen annan det heller hahaha


Seya!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 25 januari 2011 19:46

Den här dagen har varit lång. Jag gick med Emilia till dagis och sen skulle jag till simhallen men kunde inte koppla autogirot utan niclas påskrift eftersom vi har gemensamt konto :S Så jag fick vänta till Niclas kom hem från tandläkaren efter jo...

Av Caroline - 23 januari 2011 21:28

Nu har jag varit hemma 2 vekckor från jobbet och jag har 1 vecka kvar hemma.. Har varit hemma med rygg skott och muskelinflamation.   Hade ryggskott först som jag ignorerade och då utvecklade jag en muskelinflammation i ryggen och ut i vänster ...

Av Caroline - 8 januari 2011 22:01

Vem har jag bllivit???   Jag blir rädd för mig själv för jag känner inte längre igen mig själv.. Vad har hant?? Varför lät jag denna förändring hända? Varför sa ingen till mig när det hände??   Vad har hänt.. varför har jag blive så här...

Av Caroline - 5 januari 2011 19:25

  OM MIGNamn: Caroline födelsedag: 3 AugustiHemstad:  född i Sundsvall men bor i Sundbyberg Ögonfärg: rådjurs bruna :PHårfärg: just nu blond Höger- eller vänsterhänt: HögerStjärntecken: lejon Är dina föräldrar skilda: Ja Skor idag: sn...

Av Caroline - 9 december 2010 18:59

Nej men tjena hallå!   I dag har varit en sån konstig dag för mig har haft så sjukt mycket olika blandade känslor hela dagen, har gått som en jävla berg å dalbana! Men nu är kvällen snart slut hoppas jag.   Imorn blir det personalfest, den ...

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards