Ditte

Alla inlägg under september 2009

Av Caroline - 15 september 2009 14:42

Jag ska snart gå och hämta emilia =)


Allt går så bra nu, jag njuter av mitt liv som mamma, nyopererad och fisk ansvarig =)

Jag har fått en kick i dag, städat hela lägenheten, haft hög musik, sminkat mig och haft skit kul själv hahaha


Imorn så ska jag börja jobba igen, så jävla skönt! ja har verkligen längtat!

Snart är det fest hos oss, det längar jag oxå till, vi är 20 stycken som har tackat ja, 21 som kanske kommer och 36 som ännu inte har svarat =)


Det är så roligt för nu så kan man börja ha roliga linnen på sig oxå, jag går och ler varje dag!


Ne nu ska jag lyssna på tramsgängets låt och sen hämta emilia på dagis =)

Vi hörs, snart kommer bilder JAG LOVAR!!!

Av Caroline - 9 september 2009 20:40

Men jag är nöjd ändå.. nu sitter jag här, 1 vecka sen operationen och jag kan inte mer än säga jag är så fucking jävla nöjd med mitt liv just nu!


Jobbet går bra

Kärleken går bra

Hälsan går bra

Ekonomin går bra

Läkningen går skiiit bra!


Jag kan inte mer än bara le i detta samman hang, bara le och njuta =)


Kort kommer upp inom en snar framtid!


Snart e det dax för den efterlängtade festen oxå =) kommer bli så sjuuuuukt jävla kul asså!!



Seya!!!

Av Caroline - 7 september 2009 10:10

Livet flyter på nu!!


Nu sitter tuttarna p plats, ont men ska man bli fin så får man lida pin =)

Och på jobbet har jag äntligen fått fisken =)



Jag ska iväg med niclas i dag och köpa min bh =) ska bli kul och se vad för strl man har :P

jag la in 390 ml i varje, så det ska bli en C kupa men just nu är det ju så svullet så jag har förmodligen en D kupa :P


hehe men första halvåret så ska jag har en sportbh med stöd, får inte ha bygelbh :P

Men han sa att skulle man på fest och trots allt vill ha en bygelbh så skulle man inte lägga ner stora pengar på bhn och dubbeltejpa för att det inte ska skava på ärret..


Jag sitter och lyssnar på medina och blir på party humös, fast det gör så ont :P

bra kombination *tummen upp*


Men det som är bra tycker jag är att jag klarar mig på alvedon var stjätte timme =)


Väntar på att proforma ska ringa mig i dag för ena bröstet är större än det andra och värker som en ilande känsla på ovansidan på vänstra bröstet.


Men när allt detta är klart så kommer jag vara sååååå jävla snygg!!

Men nu har niclas duschat klart, han ska hjälpa mig att byta linne :P

sen ska vi åka :P


hat bra :P

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards