Ditte

Alla inlägg under januari 2009

Av Caroline - 31 januari 2009 13:50

Av Caroline - 26 januari 2009 19:56

Dyra jävla kondomer med vibrerande ring på köpet. Och ja vi har disk maskin men hur man använder den det borde någon lära gubben. Ha ha

Av Caroline - 26 januari 2009 16:24

Jag fick 3 stora röda rosor av niclas idag på våran 7års dag =)

Av Caroline - 21 januari 2009 16:43

Kom på ju att jag började med Rejen i dag =)

får vi se om 8 veckor om det har blive någon förändring =)

Av Caroline - 21 januari 2009 14:12

Hej alla i världen!


Nu sitter jag här igen i slut minuterna innan jag ska hämta emilia.

Har laddat hem ett nytt program, gratis i 30 dagar.. nått nytt foto program, skit kul =)

ja nej jag tänkte bara berätta att på lördag ska jag köra 24 mil enkelväg, till skänninge =)

ska där hälsa på farfar, för första gången =) Min riktiga farfar =)

Han fyller 63 år, gammal gubbe :P

ska ha med mig emilia oxå, kan va kul och få se oss alla tre =)

Barn, barnbarn och barbarns barn =)

häftigt :P

känns skit kul samtidigt som det känns skrämmande.. det e helt nya människor som man aldrig har träffat , men man e ändå släkt med dom .. mina kusiner ser ut som mig *häftigt*


ja nej men om jag skulle ta och plocka undan lite innan jag ska hämta skruttan. gud vad jag gosade med henne igår kväll förresten, skulle natta henne och hon ville kramas, och man har ju inte hjärta när man har varit borta hela dagen på jobbet att säga nej du ska sova nu..hehe

så vi satt och kramades jätte länge hon och jag sen så la jag henne och hon gav mig en puss och somnade så sött, min lilla ängel!


puss och hej

Av Caroline - 19 januari 2009 14:26

helgen gick ut på att dricka vin med niclas, martin och romana på fredan, men fy bubblan vad jag var trött, så jag gick och la mig med emilia som vaknade kl 00.30 men det var lika bra det för sen var hon uppe igen kvart över tre och latchade.

men sen kom vi till lördan, bakis som man va skulle man till rebecca och dricka mer vin... men det gick inte.. så jag gick hem, låg i sängen och kollade på klockan ... 23.00 haha jaja men vad säger man, man e inte så ung längre .. eller :P


Sen fick jag sovmorgon till kl 10.30 SKÖNT!

sen gick jag upp, åt frulle så klädde vi på oss och gick ut så emilia fick lite frisk luft, vi hann inte mer än utanför dörrn innan hon somna typ hehe.. snuttan där!

Vi var ute och gick i 2 timmar. Sen träffade vi på carina inne på ica, så vi gick upp till henne och fikade.. eller ja vi vart kvar där ett bra tag :P

sen när vi kom hem la jag och emilia oss på soffan och kollade på film och jag somnade.

vaknade kl 21.15 och undrade vart hon hade tage vägen.. och då hade niclas redan lagt henne för ett tag sen.

så jag gick ut och tog en cigg, sen in igen och shit pommes vad illa jag mådde så jag gick och la mig.

och vaknade kl 6.27 i morse hahah på min lediga dag =)

så nu sitter jag här, har städat, diskat och sorterat upp tvätten och ska snart hämta emilia på dagis =)

vi ska äta spaghetti och köttfärsås idag *muuuuummms*

ne men jag ska göra mig iordning för att hämta henne och sen för att gå och handla in de sista varorna som jag ikke har hemma.


Men jag har inte berättat för er än!!!


Jag ska träffa min riktiga farfar snart =) pappa har fått kontakt med han och sina syskon via fejjan!! hur coolt e inte det!

Jag får berätta mer sen när jag har träffat han, e fortf. så glad så jag vet nte vad jag ska skriva om just det... e helt tomt..

sen så kommer thas booobies snart =)


puss och hej lever pastej

Av Caroline - 14 januari 2009 20:01

Emilia ligger utmattad. Har åkt på vinterkräksjukan. Inte kul. Vi har bytt 11 st blöjor sen kl 16-20... Stackars emilia. Hon får inte behålla något. Hon har fått 20 ml risavkok så får se om det blir bättre av det. Jag börjar kl 7 imorn, niclas ska vara hemma från jobbet imorn. Kommer bli en lååång natt känner jag på mig, så jobbet imorn kommer bli väldigt lång. Men men mitt lilla hjärta är så ängslig så hjärtat går sönder för att se henne vara så där. Men puss och hej

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards