Ditte

Alla inlägg under juli 2009

Av Caroline - 5 juli 2009 21:10

så himla mycket som har hänt!

Virre skrev precis att hon har hittat min lilla fia på internet,

mycket riktigt det var min lilla prinsessa!

gud vad jag saknar henne, tänker på henne i stort sätt varje dag. så fort man ser en rottis gå på stan så tänker jag på hur hon har det.

jag önskar att allt kunde ha varit annorlundare.. jag vill så gärna ha min sessa!

men man får gilla läget och inse att man inte alltid kan få som man vill.

Men jag är glad över att se att hon har det bra nu på sitt ännu nyare hem.


vi har börjat droppa det där med att köpa hus.. har hittat en bättre grej. :P

Vi ska istället köpa mark och bygga vårt drömhus istället för att köpa ett färdigt hus =)

niclas e ju snickare och han har ju vänner som gärna ställer upp och hjälper till =)

men man önskar man kunde vrida fram tiden så man skulle kunna köpa sig en liten sessa som fia =)

Emilia älskar ju hundar, och bor vi i hus och har en str tomt, vad kan bli bättre =)


nej men nu ska jag krypa ner i sängen och sova jobbar tidigt hela veckan, skönt att niclas har semester nu i 5 veckor och jag jobbar 1 vecka till *NOT*

haha


puss hej

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards