Ditte

Alla inlägg under oktober 2007

Av Caroline - 18 oktober 2007 20:13

Hihihi Emilia sover som vanligt när jag sitter här...


igår var den roligaste kvällen på länge!

HON SKRATTADE!!!!!!


ville bara skriva det hehehehehe

Av Caroline - 10 oktober 2007 20:02

Då var det dax för lite blogg igen då..


Emilia ligger och sover, vi inväntar att heros ska börja med chirre och dipp.

Min dag igår gick inte som jag ville igår, hade ju glömt mitt legg hemma hos carina så jag kunde varken gå på apoteket eller hämta ut hennes bok..

fick göra det i dag istället.


Har framkallat alla korten nu, vart 462 stycken totalt.

jag lämnade in för förstoring i dag och några kopior.

kommer bli stammis därnere hos fotografen... hehe


nej men vad ska jag mer säga...


på lörda ere fest på ip, skoglund fyller 40.

åker till mariefred redan på fredag förmiddag för att umgås med vänner.


Carina blir 49 imorn, ska upp dit och fira henne.

 Nästa år har hon sagt att hon ska bju med oss på utlandsresa på hennes 50års kalas =) *längtar massor*


Ja nej men nu vet jag inte om jag vet någe mer att skriva om...



vi hörs... bilden är från vår ålands resa =)



Av Caroline - 8 oktober 2007 22:21

i lördas var det dop och Emilia stormtrivdes bland mycket folk.

mycket pressenter fick hon osså!


idag har hon vare lite knepig, men tror det e för hon kanske har en tillväxtperiod.

hon åt 13 ggr på mindre än 12 timmar.....

och sen så skrek hon massor när hon skulle sova, men lyckades få henne att somna ändå.. sen vakna hon efter ett tag igen och skrek.

då fick jag vagga henne till söms, hon drömde nog en mardröm *stackarn*

 Jag tror tänderna e på G nu, hon biter i ALLT som kommer i hennes väg, speciellt våra händer.. ;)


Imorn är det fullt upp... *suck* så jag hoppas på bra väder!

*hämta ut paket till Emilia från GoBoken,

*apoteket,

*kolla och kanske köpa tyger för att sy en ny inredning till vagnen, den vi har e så himlans tråkig,

*köpa en fotoram på guldfynd som jag suktat efter länge men inte vågat köpa innan dopet,

*lämna in systemkameran för framkallning av kort och få dom på cd så jag äntligen kan lägga över lite kort på datorn som jag velat så länge.

*Sen ska jag kanske iväg till Agge en sväng


På lördag så ska jag på 40års kalas på IP i Mariefred *partyyyy*

Men innan dess så är jag och Niclas barnfria från ca 17.30 för att få lite tid för oss själva och dricka lite skumpa och bara rå om oss själva.

Sen på lördag så fyller pappa år.. 45!

Vet inte vad jag ska ge... ända han vill ha e pengar säger han...

Oktober känns som en dyr månad...

Dop, Niclas fyller år, Carina ( svärmor ) fyller år, pappa fyller år och sen så ska man överleva.... suck....

tur att vi redan köpt Peters pressent ( tills på lördag )

Av Caroline - 4 oktober 2007 11:08

Idag ska vi på baby massage, jätte mysigt.. det börjar om 2 timmar.

sen så ska vi träffa pappa i eftermiddag.


Emilia ligger och vilar just nu, tänkte göra mig i ordning.. men så orkar jag inte hehehe

Fastnade framför datorn istället.


på lördag e det dop, vi vart 35 vuxna och 3 barn.

fick ensamdop :P



Tänk att Emilia blir 4 månader om 11 dar.. hehe


Älskar min lilla snuttegos tjej!


ne nu ska jag in och göra mig iordning..


jag ser förövrigt ut som en tiger i håret..... vart inge bra med färgningen...*synd*


ska lägga en toning över det så blir det bättre.

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards