Ditte

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

sorry att jag inte har skrivit på ett bra tag..

Av Caroline - 5 maj 2010 20:44

Det har hänt så himla mycket så jag vet inte vart jag ska börja någonstans..

Men jag kan säga att jag är inne i en svacka just nu där allt är bara skit och jag skulle behöva en lång semester PÅ RIKTIGT!!!! där jag inte har några förpliktelser alls, där jag bara kan släppa allt vad ansvar heter och ja.. allt.. jag behöver pyssla om mig själv och ta vara på min familj och mina vänner som jag känner att jag inte tar hand om riktigt bra längre =( jag är lessen..=(


Jobbet har tagit upp all min energi, på fel sätt.. allt var så himla kul förr när jag jobbade tills det bärjade hända en massa skit, och jag fick ett nytt schema som gör att jag jobbar dubbelt så mycket. Jag kan inte vara helt 100% ärlig till min chef heller när han frågar mig hur jag mår och hur jag har det emma för jag vill inte bli av med jobbet bara för att jag har en svacka just nu. han sa själv att det har märkts på mig att jag inte mår så bra just nu.. har varit så här i yp 2 månader nu. men sen så visst mycket har med att göra att emilia har haft svinkoppor i 1 månad och sen när hon kom tillbaka till dagis så fick hon vattkoppor.. och var hemma 1 vecka till.. visst min underbara pappa var här hemma med henne då men det tar så mycket kraft allting. Jag kännser att jag kan inte vara ärlig här heller om varför jag mår så dåligt för det kan hända att fel människa läser det här.

Sen så har jag haft familje problem på norrlands fronten som bara känns större och större och jag känner mig så hjälplös när jag bor så långt ifrån. i helgen satt jag i telefonen till kl 6 på morgonen fast jag skulle jobba.. men kännde just då att det var det absolut viktigaste just då!

Jag saknar min familj, jag saknar mamma, bror, syster, momma alla..

Mina vänner i norrland, sörmland alla..


Förlåt att jag är som jag är, jag älskar er och jag älskar mitt jobb och jag har såååå svårt att välja rätt att prioritera rätt.. i helgen om jag skulle ha valt rätt nu i efterhand så skulle jag ha släppt allt tagit bilen och åkt upp men jag tänkte bara "nej det finns ingen som kan täcka upp mig på jobbet så jag måste jobba" vad är det för sjuk tanke egentligen.. ett jobba är ett jobb och en familj är det som ska stå en närmast...

Fortsätter jag i den tackten jag kör med nu så kommer jag förmodligen att stå där en dag helt själv.. och det vill jag inte.... Men jag vill ju å andra sidan inte heller förlora mitt jobb som jag älskar.

Förklara för mig hur jag ska göra? hur ska jag leva mitt liv så att ALLA blir nöjda?!?!

Jag vill att alla ska må bra och att emilia ska få växa upp och må bra, men jag känner att jag finns inte alltid där för henne.. när vi är hemma på kvällen så klänger emilia på mig som att det vore sista gången hon träffar mig och den känslan är inte rolig. sen så vill niclas ha uppmärksamhet, sen ringer telefonen det är familjen eller vänner och jag vill så gärna ligga alla till lags, jag vill prata med alla men ibland orkar jag inte och jag vet inte hur man ska räcka till till allt?!?!?  Kan man dela sig i mitten??

Jag är så trött hela tidne det känns som att jag är mer på jobbet än´dom jag vill vara med. visst asså jag vill va på jobbet med men förstå hur jag menar.. jag vill ha ett normalt privatliv oxå...


Tell me what to do please!!!


och nu sitter jag här och beklagar mig eller försöker. jag kan ju inte ens skriva ner allt här hur jag känner mig...istället för att krypa ner i soffan breve niclas eller gå in i sovrummet och snusa på min dotter som ligger i vår säng och sover?!?!

Jag vill bara hjälpa alla andra..

jag kommer ALLTID sist! När är det min tur att stå i centrum och må bra?


Nej jag behöver nog någon att snacka med fullt ut.. vart söker man en sån??

Och vart ska man börja allt är så snurrigt i mitt huve..


Sen dessutom så har jag blive en sån stor jävla mes propp, förr kunde INGEN sätta sig på mig medans i dag nickar jag och får ont i magen om jag skulle råka säga fel? vad hände lixom?!


Nej jag ska sluta skriva innan jag skriver för mycket och fel människa läser det här..


 

 

 

 

 

 

 

 

Bye!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 25 januari 2011 19:46

Den här dagen har varit lång. Jag gick med Emilia till dagis och sen skulle jag till simhallen men kunde inte koppla autogirot utan niclas påskrift eftersom vi har gemensamt konto :S Så jag fick vänta till Niclas kom hem från tandläkaren efter jo...

Av Caroline - 23 januari 2011 21:28

Nu har jag varit hemma 2 vekckor från jobbet och jag har 1 vecka kvar hemma.. Har varit hemma med rygg skott och muskelinflamation.   Hade ryggskott först som jag ignorerade och då utvecklade jag en muskelinflammation i ryggen och ut i vänster ...

Av Caroline - 8 januari 2011 22:01

Vem har jag bllivit???   Jag blir rädd för mig själv för jag känner inte längre igen mig själv.. Vad har hant?? Varför lät jag denna förändring hända? Varför sa ingen till mig när det hände??   Vad har hänt.. varför har jag blive så här...

Av Caroline - 5 januari 2011 19:25

  OM MIGNamn: Caroline födelsedag: 3 AugustiHemstad:  född i Sundsvall men bor i Sundbyberg Ögonfärg: rådjurs bruna :PHårfärg: just nu blond Höger- eller vänsterhänt: HögerStjärntecken: lejon Är dina föräldrar skilda: Ja Skor idag: sn...

Av Caroline - 9 december 2010 18:59

Nej men tjena hallå!   I dag har varit en sån konstig dag för mig har haft så sjukt mycket olika blandade känslor hela dagen, har gått som en jävla berg å dalbana! Men nu är kvällen snart slut hoppas jag.   Imorn blir det personalfest, den ...

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards