Ditte

Alla inlägg under december 2010

Av Caroline - 9 december 2010 18:59

Nej men tjena hallå!


I dag har varit en sån konstig dag för mig har haft så sjukt mycket olika blandade känslor hela dagen, har gått som en jävla berg å dalbana!

Men nu är kvällen snart slut hoppas jag.


Imorn blir det personalfest, den blir inte som jag/vi hade hoppats på för maten fick vi ändra NU... dagen innan... för det hinns inte med för det är för många sjuka :(


Men men vi löste situationen och kör på det bästa av allt :P


Så nu sitter jag och inväntar läggningen för emilia så jag kan börja pula med mina naglar och sen in i duschen.


Imorn blir det en full späckad dag =) 11 Frissan för att fixa frillan ( inte klippa för det e redan gjort ) Sen ska jag göra iordning mig (halvt som halvt), blir hämtad ca 13.30 och sen göra iordning hela lokalen som vi hyrt... fyyyy fan vad stor den e!!

Sen börjar väl festen för oss och resterande av alla coopianer kommer ca 18.30 =)


Seeeeya around!

Av Caroline - 6 december 2010 14:08

Jag hatar att va sjuk.. feber, förkyld, hostar, ont i kroppen och knoppen och halsen gör fruktansvärt ont.


En rolig sak sen jag skrev sist, jag har börjat ett nytt jobb.

Jag är chark/ost ansvarig OCH ställföreträdande för färskvaru chefen på Coop extra i danderyd =) och är med i Festkommitén =)


Det är en sån jävla häftig upplevelse att vara med om att öppna en helt ny butik. 

Jag har inte mycket ork i dag att skriva här men det var visst någon som tyckte att jag var dålig på att uppdatera min blogg, så nu gjorde jag det lite snabbt :P

Får se när jag har tid med det nästa gång, nu ska jag och Emilia in i duschen/badet. rå om varandra lite =)

Emilia är oxå sjuk.. =( hon har varit det sen i onsdags.. snart en vecka.. samma syntom som jag har.


Men vi ses och hörs =)

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards