Ditte

Alla inlägg under september 2008

Av Caroline - 28 september 2008 08:17

Av Caroline - 28 september 2008 08:07

Igår tog vi bilen och åkte till pappa i mariefred, jag körde ;P

var trevligt var nere i lekparken och lekte med emilia och sen så gick vi på ica och handlade mat.

pappa bjöd på grillad  kyckling med potatis sallad :P mmmm gootttt....

jag åt mest av alla haha


sen när vi skulle hem så fick niclas köra jag var så mätt och kände mig trött  i ögonen så jag vågade inte köra eftersom det var så mörkt då.


så nu är det söndag, shit vad tiden går fort!

alla sover här hemma, jag gick och la mig kl 21 i går och vaknade kl 7.30

så jag e utvilad som fan :P skööönt!

så i dag vill jag ut i den fina vädret och köra, romana och  martin tänkte åka in till stan, får se om vi hänkar på eller om jag kanske åker till södertälje till alex och agge =)


jaaaaooo.. vad finns mer att skriva?!?!?

nej jag kan inget mer komma på, men uppdaterar senare om jag skriver...

hörs!!


Av Caroline - 25 september 2008 13:43

I dag kl 10.00 så satte jag mig i uppkörningsbilen. efter 20 minuter så säger bilföraren till mig att åka tillbaka till vägverket.


shit tänkte jag nu kör jag så jävla dåligt så han vill inte åka mer med mig..

en hel uppkörning är ju ändå på 50 minuter..


väl tillbaka vid vägverket så frågar han hur jag tycker att det har gått..

ja jag är väl rätt nöjd säger jag..

"rätt nöjd?!?!"

då vart jag fundersam ni vet .. haha men så svarade jag "ja....."

 Ja jag tycker du körde skit bra så grattis!!!


Jag skriker av glädje och berättar att jag var så nervös så det rinner mellan tuttarna och under armana och spänner i magen.

han bara garvade och min körlärare oxå hahahahaha

Men som sagt nu har jag det där eländiga körkortet!

Grattis till mig själv och tack City Trafiksskola!


I dag så ska jag köra till Ica maxi och storhandla =)

Nervös att köra med niclas breve hehehe


Men åter igen grattis till mig =)

Av Caroline - 17 september 2008 14:35

Namn: Caroline
Ditt totalresultat:
112
Resultatkategori: Övernormal
 fick jag på mitt IQ test haha haha

http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

pröva du med =)

Av Caroline - 17 september 2008 13:47

Nu är jag trött på hur allt ligger till.

Jag försökte lös allt men du verkar inte vilja göra nått åt saken, jag har försökt att ringa dig, messat dig men du svarar inte på något.

sen undviker du.. vad e det som e felet denna gång?


som sagt omd et e nått du tror jag har gjor så FRÅGA istälelt för att gå runt och bygga upp något som kankse inte finns där.

jag förstår inte vad det är du vill, jag har fått höra vad du tycker om vår vänskap.. synd trode det var mer än så men tydligen inte.

äre så så e det inte konstigt att du har slutat höra av dig.. det finns inget där tydligen..

jag trode vi hade mer än bara våra barn ihop..


är det såhär du tänker hålla på så tycker jag att vi inte behöver vara "vänner" men man kan iallafall vara vuxen nog att hälsa, om inte för artighetens skull så för våra barn, dom ska inte behöva drabbas av det här.


vi får se vad som händer i framtiden och vad som går att rädda om det äns går..



annars så närmar sig uppkörningen med stormsteg, är super nervös.

var för nervös i dag så jag körde UR kasst!

Men imorn så komemr det att gå bättre.


Frank var här i natt och låg över och ska kankse göra det i natt med.

imorn ska oskar ligga över. sen i helgen kankse det blir grillning :P skoj!!

full fart hela tiden!

jobbar hela veckan... kul att göra något annat än bara vara hemma och grolla.. blä!

KÖRKORT!!! jag längtar tills jag får köra!!!

efter september så är carro ute och kör på gatorna! ( förhoppningsvis, man ska inte tro för mycket för då går det väl åt pipan )

har vare och kört i sollentuna nu för att lärakänna området där jag ska köra upp.. finns inte mycket mer än några rondeller, cirkulationer och villa område.. hehe så hur svårt kan det vara :P

jo en på och avfart till motorväg ska jag göra osså.

Jag äger på att backa runt ett krön nu ;P


ne om man skulle göra sig iordning för att hämta emilia snart, saknar henne så mycket!

komemr kännas konstigt i helgen att jobba och inet va med henne!

Men skönt för henne och niclas dock att få vara med varandra och bara vara domm utan att mamma carro ska komma med fingret :P


ne men nu så får jag ge mig, ha det bra alla ditte bloggare :P

Av Caroline - 15 september 2008 21:33

Min mobil e trasig så jag har tappat alla nummer typ..

lämnade in den på lagning i går och får tillbax den om ca 2 veckor... suck..


Uppkörningen börjar närma sig :P

pirrigt!!!!!


Emilia har det jätte bra på dagis, på freda ska vi till ortptisten och kolla hennes ögon om det har blive någe bättre med hennes skelning och det tycker jag, jag ser knappt att hon gör det längre.


Var i akalla i dag med vanessa och shelly, mycigt att träffa dom.

Shelly börjar bli så himla stor nu och henne shumör och attityd från vanessa börjar märkas mer och mer, hehe sådan mor sådan dotter :P

Men hon e vacker i sig ändå :P


Ne nu ska jag bege mig, vi hörs!


Av Caroline - 8 september 2008 08:57

Grattis anneli och niklas till eran söta tjej. Jätte söt är hon!

http://annelajzan.blogg.se/ skriv till henne oxh gratta till den underbara flickan som dom har lyckats med =)

Av Caroline - 7 september 2008 20:02

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards