Ditte

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Caroline - 25 januari 2011 19:46

Den här dagen har varit lång.

Jag gick med Emilia till dagis och sen skulle jag till simhallen men kunde inte koppla autogirot utan niclas påskrift eftersom vi har gemensamt konto :S

Så jag fick vänta till Niclas kom hem från tandläkaren efter jobbet.


Så mina planer för att spendera några timmar på badhuset gick i krach..

Men då kollade jag runt på you tube och hittade sååå bra klipp!

Spelade för fulla muggar hela dagen istället.


Sen orkade jag inte sitta still mera så jag plockade undan lite här hemma sen hämtade jag Emilia från dagis, vi gick och handlade glass och myste i soffan.

Sen blev det middags dax och sen kom äntligen Niclas hem.


Så nu har jag varit på badhuset..

HAHAHAHAHA

När jag kommer dit, taggad som fan för att simma några längder så upptäcker jag i omklädningsrummet att jag har glömt badkläderna hemma.. haha

Så det blev 2 timmar av bastu och solning istället.

Solade bara en kvart, pallade inge mer, kunde inte ligga rak för länge för ryggen, men bastun var så jävla skön. känns mycket bättre i axlarna som jag har kännt av ett par dar.


Så nu sitter jag hemma och ska snart lägag Emilia för att sen hoppa in i duschen.

Skulle förbi jobbet imorn men det blev inget av med det, min chef är sjuk så det får vänta tills jag jobbar på lördag.


Ja å har man hållt ett nyårs löfte iallafall, haha köpt ett års kort på badhuset.

Så snart jag är helt kry i ryggen så ska jag börja vara med på vatten airobicen.

*längtar*


Men ja vad finns det mer att skriva... jag gör inte så mycket om dagarna.. längtar tillbaka till jobbet dock som en tok!

Är sjukskriven till fredag, så lördag börjar jag att jobba igen.

Det känns att man inte har använt musklerna i ryggen på nästan 3 veckor..

ryggskott är inget jag rekomenderar eller önskar min värsta fiende asså!


Men men ja nu vet jag inte vad mer jag ska skriva...


See yaa =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helt vanlig tjej som älskar sin dotter och gubbe och njuter verkligen av livet just nu!

Det går bra nu =)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag bi bättre på att uppdatera??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards